Canyon Overlook & Bit and Spur

18 juni 2015 - Springdale, Utah, Verenigde Staten

Vandaag was onze laatste volledige dag van deze reis.

We hadden nog maar één hike op ons programma staan en dat was de tocht naar Canyon Overlook. Maar eerst dus lekker uitgeslapen en daarna opnieuw een decadent ontbijt bij Meme's.

Dan op weg naar onze trailhead van vandaag, deze lag een beetje uit het park en dus hadden we vandaag onze auto nog eens nodig. Bij het instappen zagen we dat een band redelijk plat stond en zijn we dus voorzichtig naar de dichtstbijzijnde garage gereden. Daar heeft een vriendelijke man onze band opgepompt en ook nog helemaal nagekeken of er nergens een lek in zat. Gelukkig geen lek gevonden en we moesten ook niets betalen, wederom supervriendelijke service van de Amerikanen.

Ondertussen was het al middag voorbij en gingen we beginnen aan onze laatste wandeling van deze vakantie. Het was een korte maar toch redelijk inspannende tocht, mede door de hitte die er hier heerst.

Na de tocht was het hoog tijd om ons op te frissen want we konden de inspanning ruiken...

We hebben dan nog even de shuttle richting Zion Lodges genomen om daar op het gras onder de bomen een ijsje te eten en nog een beetje te genieten van de omliggende canyons.

Toen was het tijd om onze zitjes in het vliegtuig te reserveren en begon het ons stilletjes te dagen dat deze vakantie op zijn laatste benen loopt.

Om deze vakantie op gepaste wijze af te sluiten besloten we om te gaan eten bij Bit & Spur. Eerst zijn we in de Magarita's gevlogen met chips en salsa en avocado. En als hoofgerecht namen we de Ribeye Steak. En dit beste mensen was de beste steak die we ooit gegeten hebben. Daar kunnen ze in De Molen en in De Wimmer nog heel veel van leren. Man, man, was dat een lekker stuk vlees, natuurlijk met een ijskoud biertje erbij.

Nu gaan we stilletjes beginnen met onze koffers te pakken en morgen rijden we dan terug naar Las Vegas. Eerst wordt het een emotioneel afscheid van onze heerlijke Toyota en dan inchecken op onze terugvlucht.

Dus het volgende verslagje zal een korte samenvatting worden van onze vlucht en die zal gemaakt zijn in het koude Houthalen.

Alvast allemaal heel erg bedankt om ons ook deze keer weer te volgen en ook een dikke merci voor het reageren op onze verhalen en foto's. En wie weet tot een volgende keer?

PS: WE WILLEN NOG NIET NAAR HUIS!!!!

1. Sabrina (aa forum):
    19 juni 2015
    Goede terugreis. Ik heb genoten van jullie verhalen!
  2. Toon en sandra:
    19 juni 2015
    Dat geloof ik dat jullie niet naar huis willen!! Geniet nog van de laatste momenten met jullie twee . En een veilige terugreis xxx
  3. Anna:
    19 juni 2015
    Hey heb genoten van jullie blog was weer fantastisch geniet er nog van en tot een van dees goeie reis ben benieuwd naar de foto's grtjes
  4. Diet marjan:
    19 juni 2015
    We hebben genoten van jullie verhaaltjes en fotoos. Twee weken zijn zo voorbij als je een vol programma hebt, maar jullie hebben weer veel gezien en mooie trails gelopen toch. Have a save trip home.