Capitol Reef.

9 juni 2015 - Torrey, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen nog wat last van jetlag, dus toen we om 6.15u wakker werden, besloten we dan maar even om voor het ontbijt een toertje te gaan joggen. Er stond vanmorgen nog een frisse wind, dus het was aangenaam lopen.

Teruggekomen een frisse douche en dan ontbijten. In onze B&B is er een gezamenlijke ontbijttafel, dus het was gezellig babbelen met de andere gasten (een koppel uit Vancouver en eentje uit Salt Lake City) Er werden tips uitgewisseld over leuke trails en gezellige eetadresjes.

We wilden vandaag eigenlijk de Capitol Gorge Road en de Burr Trail doen. Dit zijn beide dirt roads, maar door de regen afgelopen weekend waren beide roads afgesloten. Dan hebben we maar besloten om verschillende kortere trails in het park te wandelen. We hebben vandaag dus wel weer heel wat km in onze wandelschoenen afgelegd en al zwetend genoten van de omgeving en de fantastische natuur.

Tussendoor hebben we wel even pauze genomen in Gifford House, bekend om zijn geweldige "pie" (spreek uit als pai) Superlekker ,maar veel te veel. Hier ook genoten van het uitzicht onder een perenboom (Peter wel enkele keren aangevallen door vallende peren:-) )

Vanavond kwam er even een stevige wind opzetten en het werd ook flink bewolkt. Noodgedwongen hebben we dan ook een kortere trail uitgekozen en daarna richting B&B gegaan.

Het bleef uiteindelijk droog (hier beneden althans) en we zijn dan nog gezellig op een terrasje uit gaan eten bij Cafe Diablo. Peter koos voor de Pork tenderloin gemarineerd in watermeloen met een serieus pittige tomatensalsa en Ann voor de Pomegranate & Chipotle Glazed Ribs en allebei weer een fris biertje erbij. Beide gerechtjes waren om je vingers bij af te likken. Spijtig dat we morgen verder rijden, want anders gingen we zeker nog eens terug.

1. Sandra:
    10 juni 2015
    Dat doet een mens "weg"dromen...
    Man, man, man en ikke maar zwoegen in 0verpelt!
    Collegaatje, geniet er maar driedubbel van samen met je ventje.
  2. Peter en Ann:
    12 juni 2015
    't Is niet dat ik jullie vergeten ben, maar genieten doen we alvast zeker!