Op weg naar Torrey.

8 juni 2015 - Torrey, Utah, Verenigde Staten

Afgelopen nacht zalig geslapen in ons super hoog bed, maar toch al om 6.00u opgestaan (jetlag) Na een reorganisatie van onze koffers zijn we gaan ontbijten. Dit was echt op z'n Amerikaans. Er was zelfs de mogelijkheid om zelf je wafels met stroop te bakken, iets wat Ann natuurlijk niet aan zich voorbij liet gaan.

Daarna alles ingeladen en vertrokken naar de Walmart. Hier weer onze ogen uitgekeken op de reuzengrote verpakkingen en de gigantische keuze.  Wij hebben ons beperkt tot water, sportdrank en een beetje bier ;-) Omdat we nog wat plaats in onze frigobox hadden, hebben we ook nog maar wat fruit en ander voer gekocht.

Dan zijn we verder gereden richting Torrey met een tussenstop in St. George, waar we aangeschoven hebben aan een buffet . We waren veruit de jongste van de zaak, want volgens ons komt de plaatselijke seniorenbond hier lunchen. Het was een vaste prijs per persoon en "all you can eat" met een korting voor 60+. Nog nooit zoveel looprekjes, wandelstokken en valse tanden bij elkaar gezien :-)

Daarna verder gereden via Scenic Routes 12 en 14 met a-dem-be-ne-men-de uitzichten! Eén van de mooiste wegen die we al ooit gereden hebben. Doordat we zo genoten van de uitzichten waren we de tijd een beetje uit het oog verloren (en ook het tijdsverschil tussen LV en Torrey = +1u), kregen we ineens in het oog dat we te laat zouden zijn om in te checken in onze B&B. Na allerlei prulwerk met onze telefoons, slaagden we er toch in om onze gastvrouw op de hoogte te brengen van onze vertraging. Dit was gelukkig geen probleem.

Bij aankomst hing de sleutel met onze welkomstbrief aan de trap (zoals ze met ons had afgesproken). De voordeur blijft standaard open als er gasten zijn, want het is hier blijkbaar een heel gemoedelijke gemeenschap.

Nadat we al onze bagage naar de 2de verdieping gesleept hadden (neen, geen lift), hebben we een korte wandeling in de buurt gemaakt. Daarna heeft Ann al kennisgemaakt met haar nieuwe beste vriend: de massagezetel. Gelukkig past die niet in onze bagage ;-)

Nu gaan we nog even genieten van een fris pintje op onze kamer en dan lekker ons bedje in.

1. Marian:
    9 juni 2015
    Heel veel plezier gewenst op jullie trip! Maak maar mooie foto's ^_^

(zelf stap ik straks in het vliegtuig voor 8 dagen Guernsey (en herm!!)
  2. Johny:
    geniet ervan!
  3. Kris:
    EnJoy!
    Btw... Waarom zou Ann ne massage zetel nodig hebben met zone vent in huis ...? :)
  4. Sabrina (aa forum):
    9 juni 2015
    Leuk om jullie te volgen! Veel plezier verder.
  5. Toon en sandra:
    9 juni 2015
    Leuk om weer mee te volgen met jullie avonturen!! Have fun
  6. Altun:
    Veel lol Peter en an... Grt
  7. Altun:
    Veel lol Peter en an... Grt
  8. Dirk:
    9 juni 2015
    uiteindelijk is de massagezetel op termijn geen slecht plan :-)
  9. Jean-Pierre Blocken:
    9 juni 2015
    Hit the road and enjoy the journey!
  10. Peter en Ann:
    12 juni 2015
    @dirk: toch als het een massagezetel van Canon is :-)